Bc. Lucie Koudelková

Diplomová práce

Srovnávací reklama v EU a v českém právu

Comparative advertising in the EU and the Czech law
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou srovnávací reklamy v obecném pojetí, z pohledu českého a evropského práva. Objasňuje pozici institutu v systému českého práva, především co se hospodářské soutěže a v jejím rámci nekalé soutěže týče. Rozebrány jsou aspekty regulace v rámci EU i českého obchodního zákoníku, přičemž je pozornost věnována nejenom výkladovým otázkám, ale i úspěšnosti implementace …více
Abstract:
The dissertation called Comparative Advertising in the EU and Czech Law should bring complex insight into the institute. It analyses the matter in a general way as well as in the terms of czech and EU regulation. A reader should understand where the place for the institute is in the system of economic competition and they should realize possibility of acting as an unlegal form of advertising in the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 3. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2009
  • Vedoucí: JUDr. Eva Večerková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakulta

Masarykova univerzita

Právnická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo