Dárky jako významná složka spotřeby – Bc. Kateřina Štěpánková
Bc. Kateřina Štěpánková
Diplomová práce
Dárky jako významná složka spotřeby
Gifts as a significant components of consuption
Anotace:
Práce pojednává o daru a snaží se o tomto fenoménu shromáždit a propojit informace z různých oborů. Téma samotné je zajímavé jen z toho hlediska, že je rozporuplné. Na jednu stranu se společnost bez daru neobejde, je totiž důležitou součástí vazeb ve společnosti. A jak se dozvíme v této práci, blízkých vazeb v poslední době ubývá, a to může být velkým problémem dnešní doby. Na druhou stranu se nynější …víceAbstract:
This thesis deals with the issue of gift-giving and endeavours to gather and link information pertaining to this phenomenon from different disciplines. The theme itself is interesting only in the sense that it is contradictory. On the one hand, society cannot function without gifts; it is an important part of relationships in society. And as we learn in this thesis, the number of close ties in recent …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/x2std/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2016
- Vedoucí: prof. RNDr. Hana Librová, CSc.
- Oponent: Mgr. Vojtěch Pelikán, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Humanitní environmentalistika / Environmentální studia
Práce na příbuzné téma
-
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Katarína Marešová -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Lev Alimpiyev -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Iuliia Vlasova -
Adolescents’ and emerging adults’ attitudes towards people living with HIV and AIDS and their risk perception of HIV
Violeta Zefi -
COVID-19 and international trade: Issues and actions
Karina Ibarra De La Rosa -
Effectiveness of n-back cognitive training: quantitative and qualitative aspects
Vladimír Marček -
Novináři a jejich vztah k místu, v němž pracují a o němž informují, a jeho role při tvorbě zpráv
Lada Součková