Ing. Jitka Čekalová

Bachelor's thesis

Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum

Resources of marketing communication for child audience
Abstract:
V této bakalářské práci se zabývám prostředky marketingové komunikace působící na dětské publikum ve věku od 7 do 11 let. Cílem práce je vysvětlení vnímání dětí televizní reklamy, čím je reklama upoutá a zda ovlivňuje jejich rozhodování při koupi produktu. Popsáním specifik televizní reklamy určené pro dětské publikum. V aplikační části jsem použila kvalitativního šetření metodou skupinového rozhovoru …more
Abstract:
In this thesis I deal with means of marketing communication acting on the children´s audience aged seven to eleven years. The aim of this thesis is to explain the children's perception of TV advertising and how it attracts their attention and whether it influences them to purchase a product. Description of particularity of the television advertising intended for children´s audience. In the application …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2013
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: Ing. Alena Pilná

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní