Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum – Ing. Jitka Čekalová
Ing. Jitka Čekalová
Bachelor's thesis
Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum
Resources of marketing communication for child audience
Abstract:
V této bakalářské práci se zabývám prostředky marketingové komunikace působící na dětské publikum ve věku od 7 do 11 let. Cílem práce je vysvětlení vnímání dětí televizní reklamy, čím je reklama upoutá a zda ovlivňuje jejich rozhodování při koupi produktu. Popsáním specifik televizní reklamy určené pro dětské publikum. V aplikační části jsem použila kvalitativního šetření metodou skupinového rozhovoru …moreAbstract:
In this thesis I deal with means of marketing communication acting on the children´s audience aged seven to eleven years. The aim of this thesis is to explain the children's perception of TV advertising and how it attracts their attention and whether it influences them to purchase a product. Description of particularity of the television advertising intended for children´s audience. In the application …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/bpt91/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2013
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: Ing. Alena Pilná
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingové prostředky pro dětské publikum
Martina Bulavčáková -
Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum (spotřebitele)
Lucie Slabyhoudová -
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
Violina Radeva -
Sociální reklama, její vnímání a vliv na děti
Petr Adam -
Vliv reklamy na děti
Filip Hušek -
Vnímání reklamy dětmi mezi 0 a 18 rokem
David Mackerle -
Vnímání reklamy dětmi
Patrik Messiereur -
Přesvědčování prostřednictvím emocí. Analýza konkrétní televizní reklamy zaměřené na děti mladšího školního věku
Petr Přikryl