Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum – Ing. Jitka Čekalová
Ing. Jitka Čekalová
Bachelor's thesis
Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum
Resources of marketing communication for child audience
Anotácia:
V této bakalářské práci se zabývám prostředky marketingové komunikace působící na dětské publikum ve věku od 7 do 11 let. Cílem práce je vysvětlení vnímání dětí televizní reklamy, čím je reklama upoutá a zda ovlivňuje jejich rozhodování při koupi produktu. Popsáním specifik televizní reklamy určené pro dětské publikum. V aplikační části jsem použila kvalitativního šetření metodou skupinového rozhovoru …viacAbstract:
In this thesis I deal with means of marketing communication acting on the children´s audience aged seven to eleven years. The aim of this thesis is to explain the children's perception of TV advertising and how it attracts their attention and whether it influences them to purchase a product. Description of particularity of the television advertising intended for children´s audience. In the application …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bpt91/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
- Vedúci: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Alena Pilná
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové prostředky pro dětské publikum
Martina Bulavčáková -
Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum (spotřebitele)
Lucie Slabyhoudová -
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
Violina Radeva -
Sociální reklama, její vnímání a vliv na děti
Petr Adam -
Vliv reklamy na děti
Filip Hušek -
Vnímání reklamy dětmi mezi 0 a 18 rokem
David Mackerle -
Vnímání reklamy dětmi
Patrik Messiereur -
Přesvědčování prostřednictvím emocí. Analýza konkrétní televizní reklamy zaměřené na děti mladšího školního věku
Petr Přikryl