Aleš Prágr

Bakalářská práce

Analýza trhu přípravných kurzů na VŠ z pohledu internetového marketingu

Market analysis of preparatory courses at universities from the perspective of internet marketing
Anotace:
Tato práce se zabývá vysvětlením pojmů souvisejících s internetovým marketingem. Cílem je popsat možnosti internetového marketingu, realizovat průzkum při výběru přípravného kurzu, popsat metody SEO užívané organizacemi, které přípravné kurzy nabízejí. A sepsat doporučení pro propagaci přípravných kurzů VŠE. Druhá kapitola se zabývá popsání předpokladů pro vznik internetového marketingu. Třetí kapitola …více
Abstract:
This thesis focuses on internet marketing. Its goal is to describe the possibilities of internet marketing, to conduct a survey of preparatory course selection, to describe SEO methods used by organizations which offer these courses. And also to offer suggestions related to the propagation of preparatory courses of the University of Economics. Chapter two focuses on the description of premises related …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 1. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2012
  • Vedoucí: Libor Měsíček
  • Oponent: Zuzana Šedivá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/32752