Interpretace elektroakustických skladeb s využitím příčné flétny – MgA. Martina Molinger
MgA. Martina Molinger
Disertační práce
Interpretace elektroakustických skladeb s využitím příčné flétny
Interpretation of Electroacoustic Compositions Using Transverse Flute
Anotace:
Disertační práce Interpretace elektroakustických skladeb s využitím příčné flétny pojednává o sólových a komorních elektroakustických skladbách, ve kterých se spojuje živý zvuk příčné flétny (případně dalších nástrojů) s elektronikou. Přináší informace o autorkách a autorech zmiňovaných kompozic, o premiérách, dalších provedeních, době a okolnostech jejich vzniku a interpretaci. Součástí práce je jmenný …víceAbstract:
This diploma thesis Interpretation of Electroacoustic Compositions Using Transverse Flute deals with solo and chamber electroacoustic compositions, which combine live sound of transverse flute (or other instruments) with electronics. This thesis presents information about authoresses and authors of mentioned compositions, of premieres, other versions, the time and circumstances of their creation and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 10. 2014
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/epeai/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 3. 2015
- Vedoucí: prof. Mgr. Václav Kunt
- Oponent: doc. František Kantor, prof. Mgr. Radomír Pivoda
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/epeai/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Hudební fakultaDoktorský studijní program / obor:
Hudební umění / Interpretace a teorie interpretace
Práce na příbuzné téma
-
Skladby pro smyčcové nástroje v díle Hanse Krásy
Eva Škodová -
Fantazie-kvartet pro hoboj a smyčcové nástroje op. 2 Benjamina Brittena. Analýza díla a role Leona Goossense jako inspiračního zdroje skladby
Boris Akishin -
Oskar Nedbal: Klavírní dílo a komorní skladby s klavírem
Barbora Brabcová -
Komorní skladby Karla Wilhelma Haugwitze (1797-1874)
Lucie KAUPOVÁ -
František Ignác Antonín Tůma a jeho komorní duchovní skladby z rajhradského kláštera
Gabriela Rampáčková -
Barokní příčná flétna a historický vývoj názorů na interpretaci flétnové literatury
Andrea KOPSOVÁ -
Srovnání způsobu hry a interpretace na barokní traverso a flétnu současného typu
Anežka Šejnohová -
Problematika interpretace flétnové hudby 17. století
Romana POLZEROVÁ