Interpretace elektroakustických skladeb s využitím příčné flétny – MgA. Martina Molinger
MgA. Martina Molinger
Doctoral thesis
Interpretace elektroakustických skladeb s využitím příčné flétny
Interpretation of Electroacoustic Compositions Using Transverse Flute
Abstract:
Disertační práce Interpretace elektroakustických skladeb s využitím příčné flétny pojednává o sólových a komorních elektroakustických skladbách, ve kterých se spojuje živý zvuk příčné flétny (případně dalších nástrojů) s elektronikou. Přináší informace o autorkách a autorech zmiňovaných kompozic, o premiérách, dalších provedeních, době a okolnostech jejich vzniku a interpretaci. Součástí práce je jmenný …moreAbstract:
This diploma thesis Interpretation of Electroacoustic Compositions Using Transverse Flute deals with solo and chamber electroacoustic compositions, which combine live sound of transverse flute (or other instruments) with electronics. This thesis presents information about authoresses and authors of mentioned compositions, of premieres, other versions, the time and circumstances of their creation and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 10. 2014
Identifier:
https://is.jamu.cz/th/epeai/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 3. 2015
- Supervisor: prof. Mgr. Václav Kunt
- Reader: doc. František Kantor, prof. Mgr. Radomír Pivoda
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MOLINGER, Martina. \textit{Interpretace elektroakustických skladeb s využitím příčné flétny}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Brno: Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno, Faculty of Music. 2014. Available from: https://theses.cz/id/l6kh7l/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/epeai/
Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno
Faculty of MusicDoctoral programme / field:
Art of Music / Interpretation and Theory of Interpretation
Theses on a related topic
-
Skladby pro smyčcové nástroje v díle Hanse Krásy
Eva Škodová -
Fantazie-kvartet pro hoboj a smyčcové nástroje op. 2 Benjamina Brittena. Analýza díla a role Leona Goossense jako inspiračního zdroje skladby
Boris Akishin -
Oskar Nedbal: Klavírní dílo a komorní skladby s klavírem
Barbora Brabcová -
Komorní skladby Karla Wilhelma Haugwitze (1797-1874)
Lucie KAUPOVÁ -
František Ignác Antonín Tůma a jeho komorní duchovní skladby z rajhradského kláštera
Gabriela Rampáčková -
Barokní příčná flétna a historický vývoj názorů na interpretaci flétnové literatury
Andrea KOPSOVÁ -
Srovnání způsobu hry a interpretace na barokní traverso a flétnu současného typu
Anežka Šejnohová -
Problematika interpretace flétnové hudby 17. století
Romana POLZEROVÁ