Návrh marketingového plánu ve vybraných fitness centrech ČR – Bc. Pavel Dvořák
Bc. Pavel Dvořák
Diplomová práce
Návrh marketingového plánu ve vybraných fitness centrech ČR
Proposal for a marketing plan in selected fitness centers in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce se věnuje návrhu efektivního marketingového plánu pro vybraná fitness centra v České republice, s cílem zvýšit jejich konkurenceschopnost a zákaznickou spokojenost. Práce se opírá o teoretické poznatky v marketingových plánech a strategickém řízení, zahrnujících moderní marketingové metody jako je benchmarking a mystery shopping. Ve výzkumném šetření bylo zkoumáno několik fitness center …víceAbstract:
The thesis focuses on the design of an effective marketing plan for selected fitness centers in the Czech Republic in order to increase their competitiveness and customer satisfaction. The thesis is based on theoretical knowledge of marketing plans and strategic management, including modern marketing methods such as benchmarking and mystery shopping. Several fitness centers from all regions were studied …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2024
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM7978
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2024
- Vedoucí: prof. Ing. Hana Mohelská, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 5. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Informační management / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Projekt aplikace marketingového mixu 7P ve vybrané společnosti
Kristýna Tesaříková -
Marketingový mix městyse Besednice
Hana Švarcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový mix společnosti LOM PRAHA s.p.
Soňa Zoulová -
Marketingový mix velkého podniku
Adam Kopřiva -
Marketingový mix vybrané firmy
Pavlína Rosová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
1. 6. 2024
Kohout, J.
1. 6. 2024