Alena Říčková

Bachelor's thesis

Proposal to improve the marketing strategy of the golf area Golf Resort Průhonice, a.s.

Návrh na vylepšení marketingové strategie golfového areálu Golf Resort Průhonice, a.s.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií golfového areálu společnosti provozující driving range. Cílem je zhodnotit stávající marketingovou strategii a doporučit návrhy k jejímu vylepšení.Pro dosažení cíle je využita teorie marketingových pojmů a metod, které jsou aplikovány na konkrétní organizaci. Práce obsahuje podrobnou analýzu marketingového mixu 7P, SWOT analýzu, PEST analýzu a …more
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the marketing strategy of the golf area of ​​the driving range company. The goal is to evaluate the existing marketing strategy and recommend proposals for its improvement. To achieve the goal, the theory of marketing terms and methods that are applied to a specific organization is used. The thesis contains a detailed analysis of the 7P marketing mix, SWOT analysis …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2023
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Jitka Volfová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89017