Alena Říčková

Bakalářská práce

Proposal to improve the marketing strategy of the golf area Golf Resort Průhonice, a.s.

Návrh na vylepšení marketingové strategie golfového areálu Golf Resort Průhonice, a.s.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií golfového areálu společnosti provozující driving range. Cílem je zhodnotit stávající marketingovou strategii a doporučit návrhy k jejímu vylepšení.Pro dosažení cíle je využita teorie marketingových pojmů a metod, které jsou aplikovány na konkrétní organizaci. Práce obsahuje podrobnou analýzu marketingového mixu 7P, SWOT analýzu, PEST analýzu a …více
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the marketing strategy of the golf area of ​​the driving range company. The goal is to evaluate the existing marketing strategy and recommend proposals for its improvement. To achieve the goal, the theory of marketing terms and methods that are applied to a specific organization is used. The thesis contains a detailed analysis of the 7P marketing mix, SWOT analysis …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2023
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Jitka Volfová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89017