Proposal to improve the marketing strategy of the golf area Golf Resort Průhonice, a.s. – Alena Říčková
Alena Říčková
Bachelor's thesis
Proposal to improve the marketing strategy of the golf area Golf Resort Průhonice, a.s.
Návrh na vylepšení marketingové strategie golfového areálu Golf Resort Průhonice, a.s.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií golfového areálu společnosti provozující driving range. Cílem je zhodnotit stávající marketingovou strategii a doporučit návrhy k jejímu vylepšení.Pro dosažení cíle je využita teorie marketingových pojmů a metod, které jsou aplikovány na konkrétní organizaci. Práce obsahuje podrobnou analýzu marketingového mixu 7P, SWOT analýzu, PEST analýzu a …moreAbstract:
This bachelor's thesis deals with the marketing strategy of the golf area of the driving range company. The goal is to evaluate the existing marketing strategy and recommend proposals for its improvement. To achieve the goal, the theory of marketing terms and methods that are applied to a specific organization is used. The thesis contains a detailed analysis of the 7P marketing mix, SWOT analysis …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/89017
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2023
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Jitka Volfová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŘÍČKOVÁ, Alena. \textit{Proposal to improve the marketing strategy of the golf area Golf Resort Průhonice, a.s.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2023. Available from: https://theses.cz/id/l6lt6d/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89017
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Manažer obchodu
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová