Lukáš Karvánek

Diplomová práce

Digitální kamery využitelné pro výrobu celovečerních filmů

Digital cinematography cameras for feature films

Anotace:
Ve své práci se snažím o popsání výhod a nevýhod digitálního natáčení s vysokým rozlišením. Úvod přináší popsání základních technologických parametrů a způsobů práce s digitální kamerou včetně stručného přehledu historických mezníků. Další podstatnou část textu věnuji přehledu výrobců, jejich modelů, vlastností zařízení a aktuálních trendů. V druhé polovině se snažím popsat výhody a možná úskalí spojená …více
Abstract:
In my thesis I´m trying to describe advantages and disadvantages of the digital imaging with high definition. The introduction describes basic technical parameters and the way of the work with a digital camera including brief list of the historical boundary mark. Other important part of my thesis present the list of makers and their prototypes, characteristic of the apparatus and describes actual trends …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 9. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 10. 2009
  • Vedoucí: Jaromír Pesr
  • Oponent: Marek Jícha

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenční smlouvě souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické; b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a); d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a); e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele).;
In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form; b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof; d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof; e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet);

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 29. 10. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU. Knihovna

Akademie múzických umění v Praze

Filmová a televizní fakulta AMU

Magisterský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.