Anna Kondratenko
Master's thesis
Gamifikace v cestovním ruchu
Gamification in tourism
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na gamifikace a možnost použití gamifikačních prvků v oblasti cestovního ruchu. Cílem práce je předvést gamifikace jako nástroje ovlivňování chování turistů a navrhnout vlastní produkt s gamifikačními prvky. V teoretické části práce je definován pojem gamifikace, kde jsou představeny herní prvky a herní myšlení, které tvoří podstatu tohoto jevu, a typy motivací hráčů a cestovatelů …viacAbstract:
The diploma thesis is focused on gamification and possibility of using gamification elements in the field of tourism. The aim of this work is to present gamification as a tool for influencing tourist behavior and to design an own product with gamification elements. In the theoretical part of the thesis a definition of gamification is analyzed alongside with the game elements and game thinking, which …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71101
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2017
- Vedúci: Liběna Jarolímková
- Oponent: Zuzana Kvítková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71101
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Gamifikace a její využití v marketingu atraktivit cestovního ruchu
Natálie Braunová -
Geocaching a jeho přínos pro subjekty cestovního ruchu v Západočeském kraji
Annamaria TACCHINI -
Možnosti využití gamifikačních prvků v marketingu cestovního ruchu
Karel JANČÍK -
Regionální produkt cestovního ruchu jako nástroj rozvoje cestovního ruchu ve vybrané destinaci
Eliška Kubíčková -
Pražský hrad jako produkt cestovního ruchu
Erika Velíšková -
Geoparky a produkt cestovního ruchu
Marie Lundová -
Svatby jako specifický produkt cestovního ruchu
Barbora Šlehoferová -
Mandloňové stezky jako produkt cestovního ruchu
Klára Pekárková