Maia OZDEMIR

Disertační práce

Intercultural Marketing and Communications: An Implementation on Housing In Turkey, Czech Republic and Russia

Intercultural Marketing and Communications: An Implementation on Housing In Turkey, Czech Republic and Russia
Abstract:
As "a source of energy " for economic surge, innovation always was an important factor in economic development (SCHUMPETER, 2012) and therefore, was a popular topic for academic research. In the light of actual economic problems such as globalisation, increased migration and multiculturalism, the modern economic innovation literature would benefit from knowledge of migrants' overall cultural characteristics …více
Abstract:
Inovace jako "zdroj energie" pro ekonomický růst byla vždy jedním z důležitých faktorů ekonomického rozvoje (SCHUMPETER, 2012). Z tohoto důvodu bylo toto téma oblíbené za účelem akademického výzkumu. V dnešní době ekonomických problémů jako je globalizace, zvýšená migrace a multikulturnost, by mohly moderní ekonomické publikace zaměřené na inovaci čerpat z kulturních zkušeností migrantů a zejména preferencí …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 2. 2015
Zveřejnit od: 7. 2. 2015

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

OZDEMIR, Maia. Intercultural Marketing and Communications: An Implementation on Housing In Turkey, Czech Republic and Russia. Zlín, 2015. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.2.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 7. 2. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe