Využití počítačů a multimediálních didaktických prostředků v pedagogické praxi – Bc. Jana Schořová
Bc. Jana Schořová
Diplomová práce
Využití počítačů a multimediálních didaktických prostředků v pedagogické praxi
Using the computers and multimedia teaching resources in educational practice
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo provedení výzkumu v oblasti využívání počítačů a dalších multimediálních pomůcek k přípravě na vyučování. Zkoumala jsem využívání počítačů a další dostupné technické vybavení učiteli a jak se s pomocí počítačů připravují na výuku žáci.Abstract:
The aim of the thesis was to perform research on the use of computers and other multimedia tools to prepare for teaching. I investigated the use of computers and other technical equipment available for the teachers and how to use computers to prepare the students for teaching.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/w6j0c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Oldřich Kilián, CSc.
- Oponent: PaedDr. Ervin Štěpánek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SCHOŘOVÁ, Jana. \textit{Využití počítačů a multimediálních didaktických prostředků v pedagogické praxi} [online].
Brno, 2010 [cit. 2021-01-20]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/l6zazj/>.
Diplomová práce.
Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta.
Vedoucí práce doc. Ing. Oldřich Kilián, CSc..
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů pro základní a střední školy - specializace obchod a služby
Práce na příbuzné téma
-
Využití multimediálních prostředků ve výuce odborných předmětů
Jana HYKŠOVÁ -
Didaktické výukové a materiální prostředky ve vysokoškolské knihovně
Eva Honková -
Využití loutky ve vyučovacím procesu na 1.stupni základní školy Using the puppet in teaching process at the 1st grade of primary school
Renáta URBANOVÁ -
Vyučovací proces v hodinách tělesné výchovy na 1. stupni základních škol v souvislosti s inkluzí žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Kateřina Benaglia -
Učitel současné české školy, další vzdělávání učitelů - vývoj a současnost
Andrea HAVLÍKOVÁ -
Smlouva kupní na věc nemovitou - porovnání úpravy původní dle SOZ (zák. č. 40/1964 Sb.), dle ObchZ (zák. č. 513/1991 Sb.) a nové dle NOZ (zák. č. 89/2012 Sb.)
Veronika Samcová -
Jednotlivé typy smluv dle SOZ (zák. č. 40/1964 Sb.), ObchZ (zák. č. 513/1991 Sb.) a tyto smlouvy po účinnosti NOZ (zák. č. 90/2012 Sb.) – princip dispozitivnosti, kogentní charakter, písemná forma
Kamila Říhová -
Jednotlivé typy smluv dle SOZ (zák. č. 40/1964 Sb.), ObchZ (zák. č. 513/1991 Sb.) a tyto smlouvy po účinnosti NOZ (zák. č. 90/2012 Sb.) – princip dispozitivnosti, kogentní charakter, písemná forma
Nicole Nesnídalová