Analýza studentských bankovních účtů pomocí metody Mystery Shopping – Kateřina Maňourová
Kateřina Maňourová
Bakalářská práce
Analýza studentských bankovních účtů pomocí metody Mystery Shopping
Analysis of student bank accounts using the method of Mystery Shopping
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou studentských bankovních účtů na českém trhu. Hlavním cílem je vyhodnocení nejvhodnějšího studentského účtu. Nejvhodnější účet je hodnocen dle finanční výhodnosti, ale také podle kvality poskytování služeb jednotlivými bankami. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část obecně specifikuje základní pojmy nutné ke zvládnutí dané problematiky, je zaměřena …víceAbstract:
Subject of this Bachelor's Thesis is analysis of student bank accounts in Czech republic. The main target was to asses the best student bank account in the country. Best bank account was evaluated based on financial convenience and on the quality of services provided by particular banks. The Thesis is divided into two parts. Theoretical part generally specifies basic concepts used to deal with this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26831
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
- Vedoucí: Olga Horová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26831
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelský úvěr a ochrana spotřebitele
Robin Habáň -
Ochrana spotřebitele ve finanční oblasti dle zákona o ochraně spotřebitele
Sabina Krejčová -
Ochrana spotřebitele
Jakub Fadrhonc -
Spotřebitelský úvěr a ochrana spotřebitele
Tomáš Pavlát -
Intellectual Property Rights Protection Effect on the Marketing Activities of the International Companies in the United Kingdom.
Anelya Barzhukova -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping
Diana Kotvasová -
Mystery Shopping - An efficient tool of quality assurance in the hospitality industry
Maria Bykova