Právne postavenie družstiev v obchodných vzťahoch – Lucia Králiková
Lucia Králiková
Bakalářská práce
Právne postavenie družstiev v obchodných vzťahoch
Legal status of cooperatives in business relations
Abstract:
Bachelor thesis is about a legal status of the company. In first chapter we gonna talk about start of the company in world and in Slovakia as well. And also about progress of the company. A legal protocol od the company is in the second chaper where are alking about basic protocols like a Company, formation of company, member rights and responsibilities, authorities company, audit commision. In the …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá právnym postavením družstva v obchodných vzťahoch, jeho charakteristikou, ako aj charakteristikou samotných obchodných vzťahov. Na základe štúdia odbornej literatúry sa v prvej časti venujeme vzniku družstva vo svete aj na Slovenku. Taktiež sa zaoberáme jeho vývojom a oboznamujeme sa s jeho teóriou. Právnej úprave družstva sa venujeme v druhej časti, kde definujeme základné …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/uacjt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: doc. JUDr. Juraj Špirko, CSc.
- Oponent: JUDr. Zlatica Poláček Tureková, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Právní administrativa v podnikatelské sféře
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of the Company's Competitiveness
Bibin Mathew -
Evaluation of the Company's Competitiveness
Cyril Antony -
Evaluation of the Company Competitiveness
Muhammed Thasleem Chemmala -
E-business a jeho logistika (v podmínkách ČR)
Miloš Oršulic -
Obchodní podmínky a doložky v obchodních vztazích
Adéla Trnková -
Marketing Strategy of the Company in Terms of New Trends in Nutrition
Iryna Trylis -
Destination Marketing: Promoting Cappadocia in terms of heritage and culture
Zeynep Çizmeci -
Analyse der Marketingkommunikation am Beispiel der Firma Gienger
Karolína POSPÍŠILOVÁ