Optimalizace parametrů pojezdu lokomotivy – Ing. Tomáš Michálek
Ing. Tomáš Michálek
Doctoral thesis
Optimalizace parametrů pojezdu lokomotivy
Optimization of Parameters of Locomotive Running Gear
Abstract:
Cílem této disertační práce je optimalizace parametrů pojezdu lokomotivy určené pro nákladní dopravu. S využitím simulačních výpočtů jízdy vozidla je provedena citlivostní analýza vlivu základních tuhostních a rozměrových parametrů pojezdu na vodicí vlastnosti lokomotivy v obloucích malých poloměrů a na její kritickou rychlost. Dále je pozornost věnována návrhu charakteristik sekundárního vypružení …moreAbstract:
The aim of this dissertation thesis is an optimization of parameters of running gear of a cargo locomotive. By means of computer simulations, a sensitivity analysis of influence of basic stiffness and dimensional parameters of the running gear on dynamic behaviour of the locomotive (i.e. on guiding behaviour in small radius curves and on critical speed) is performed. In the next, an attention is paid …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2015
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Michálek, Tomáš. Optimalizace parametrů pojezdu lokomotivy. Pardubice, 2015. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringDoctoral programme / field:
Technique and Technology in Transport and Communications / Transport Means and Infrastructure: Transport Means
Theses on a related topic
-
Hodnocení odporu z jízdy obloukem s využitím simulačních výpočtů jízdy kolejového vozidla
Martin Králík -
Energetická optimalizace jízdy kolejového vozidla
Lukáš Kulich -
Výpočetní model jízdy závodního vozidla
Michal Ševčík -
SIMULAČNÍ VÝPOČTY HYBRIDNÍHO VOZIDLA
Tomáš Hylmar -
Vytvoření a validace výpočtového FEM modelu kliky dveří pro crashové výpočty
Peter Raffai -
Vytvoření a validace výpočtového FEM modelu kliky dveří pro crashové výpočty
Peter Raffai