Bc. Milica Francúzová

Bakalářská práce

Multi-level marketing: jeho história a remediácia v online prostredí

Multi-level marketing: history and remediation online
Abstract:
The subject of this thesis is multi-level marketing and change of its nature in relation to the arrival of new media. The purpose is to point out how features of digital media influenced the development of multi-level marketing and the ways marketers are using them. The theoretical part deals with the origin and evolution of this system to its current form with a focus on the problematic issues. The …více
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá multilevelovým marketingom a zmenou jeho charakteru v súvislosti s príchodom nových médií. Účel práce je poukázať na to, ako ovplyvnili vývoj(remediáciu) multi-level marketingu vlastnosti programovateľných médií a spôsoby, akými s nimi marketéri pracujú. Teoretická časť pojednáva o vzniku tohto obchodného systému a jeho vývoji až do súčasnej podoby a zameriava sa najmä na …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 2. 2015
  • Vedoucí: Mgr. Zuzana Jayasundera
  • Oponent: Mgr. Pavlína Míčová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií