Multi-level marketing: jeho história a remediácia v online prostredí – Bc. Milica Francúzová
Bc. Milica Francúzová
Bakalářská práce
Multi-level marketing: jeho história a remediácia v online prostredí
Multi-level marketing: history and remediation online
Abstract:
The subject of this thesis is multi-level marketing and change of its nature in relation to the arrival of new media. The purpose is to point out how features of digital media influenced the development of multi-level marketing and the ways marketers are using them. The theoretical part deals with the origin and evolution of this system to its current form with a focus on the problematic issues. The …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá multilevelovým marketingom a zmenou jeho charakteru v súvislosti s príchodom nových médií. Účel práce je poukázať na to, ako ovplyvnili vývoj(remediáciu) multi-level marketingu vlastnosti programovateľných médií a spôsoby, akými s nimi marketéri pracujú. Teoretická časť pojednáva o vzniku tohto obchodného systému a jeho vývoji až do súčasnej podoby a zameriava sa najmä na …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tm306/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 2. 2015
- Vedoucí: Mgr. Zuzana Jayasundera
- Oponent: Mgr. Pavlína Míčová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vybraného MLM podniku
Thuong Hien Ngo -
Zavedení nového produktu do prodeje v systému MLM
Alena Janová -
Koučovanie a moderovanie skupín v MLM organizáciách
Kristína Pollágová -
Nové trendy uplatnění MLM ve společnosti Amway
Veronika Kopáčková -
Motivační působení v MLM systému
Michaela Kovářová -
Výkonnost řízeného MLM v dlouhodobém období
Bronislav Feču -
Vztah mezi transformačním leadershipem a produktivitou práce v MLM společnosti
Jan Báča -
Návrh na zlepšení motivačního systému ve vybrané MLM společnosti
Hana Turková