Multi-level marketing: jeho história a remediácia v online prostredí – Bc. Milica Francúzová
Bc. Milica Francúzová
Bachelor's thesis
Multi-level marketing: jeho história a remediácia v online prostredí
Multi-level marketing: history and remediation online
Abstract:
The subject of this thesis is multi-level marketing and change of its nature in relation to the arrival of new media. The purpose is to point out how features of digital media influenced the development of multi-level marketing and the ways marketers are using them. The theoretical part deals with the origin and evolution of this system to its current form with a focus on the problematic issues. The …moreAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá multilevelovým marketingom a zmenou jeho charakteru v súvislosti s príchodom nových médií. Účel práce je poukázať na to, ako ovplyvnili vývoj(remediáciu) multi-level marketingu vlastnosti programovateľných médií a spôsoby, akými s nimi marketéri pracujú. Teoretická časť pojednáva o vzniku tohto obchodného systému a jeho vývoji až do súčasnej podoby a zameriava sa najmä na …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/tm306/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 2. 2015
- Supervisor: Mgr. Zuzana Jayasundera
- Reader: Mgr. Pavlína Míčová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie vybraného MLM podniku
Thuong Hien Ngo -
Zavedení nového produktu do prodeje v systému MLM
Alena Janová -
Koučovanie a moderovanie skupín v MLM organizáciách
Kristína Pollágová -
Nové trendy uplatnění MLM ve společnosti Amway
Veronika Kopáčková -
Motivační působení v MLM systému
Michaela Kovářová -
Výkonnost řízeného MLM v dlouhodobém období
Bronislav Feču -
Vztah mezi transformačním leadershipem a produktivitou práce v MLM společnosti
Jan Báča -
Návrh na zlepšení motivačního systému ve vybrané MLM společnosti
Hana Turková