E-business a sociální sítě. Jejich využití v podpoře prodeje – Bc. Nikola Míčková
Bc. Nikola Míčková
Bakalářská práce
E-business a sociální sítě. Jejich využití v podpoře prodeje
E-business and social network.Their utilization in the Sales promotion.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím sociálních sítí pro e-business. V teoretické části popisuji funkce sociálních sítí a analyzuji jejich výhody a nevýhody pro e-business. Zaměřila jsem se na Facebook, který se stal mezi českými sociálními sítěmi dominantní. V praktické části tyto fakta dokazuji na konkrétních společnostech a analyzuji jejich komunikaci s fanoušky a jejich snahu o udržení kontaktu …víceAbstract:
This thesis deals with social networks and their utilization in e-business. In the theoretical part, I described the function of social networks while analyzing their benefits and challenges for e-business. Primarily, I focused on Facebook as it tends to dominate the social networks in the Czech environment. In the practical part, I document the data on specific companies and assess their communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ilywn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Strategie komunikace s fanouškem na sociálních sítích Moravské galerie v Brně a Domu umění města Brna
Michaela Křivá -
Marketingová komunikace včetně projektové studie
Ondřej Sládek -
Vybrané aspekty komunikace festivalu Brutal Assault
Matúš Mlích -
Efektivnost sociálních sítí pro komunikaci s fanoušky hokejových klubů
Markéta Jouklová -
Marketingová komunikace volejbalového klubu Ostrava z.s.
Ondřej MIKLOSZ -
Online marketingová komunikace českých fotbalových klubů
Lukáš Wohlgemuth -
The role of social media in on-line marketing
Adéla Vlasáková -
Nízkorozpočtová on-line kampaň začínající společnosti Pandemic.cz
Jaromír Štejnar