E-business a sociální sítě. Jejich využití v podpoře prodeje – Bc. Nikola Míčková
Bc. Nikola Míčková
Bachelor's thesis
E-business a sociální sítě. Jejich využití v podpoře prodeje
E-business and social network.Their utilization in the Sales promotion.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá využitím sociálních sítí pro e-business. V teoretické části popisuji funkce sociálních sítí a analyzuji jejich výhody a nevýhody pro e-business. Zaměřila jsem se na Facebook, který se stal mezi českými sociálními sítěmi dominantní. V praktické části tyto fakta dokazuji na konkrétních společnostech a analyzuji jejich komunikaci s fanoušky a jejich snahu o udržení kontaktu …moreAbstract:
This thesis deals with social networks and their utilization in e-business. In the theoretical part, I described the function of social networks while analyzing their benefits and challenges for e-business. Primarily, I focused on Facebook as it tends to dominate the social networks in the Czech environment. In the practical part, I document the data on specific companies and assess their communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ilywn/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2012
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: PhDr. Ladislav Lašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Strategie komunikace s fanouškem na sociálních sítích Moravské galerie v Brně a Domu umění města Brna
Michaela Křivá -
Marketingová komunikace včetně projektové studie
Ondřej Sládek -
Vybrané aspekty komunikace festivalu Brutal Assault
Matúš Mlích -
Efektivnost sociálních sítí pro komunikaci s fanoušky hokejových klubů
Markéta Jouklová -
Marketingová komunikace volejbalového klubu Ostrava z.s.
Ondřej MIKLOSZ -
Online marketingová komunikace českých fotbalových klubů
Lukáš Wohlgemuth -
The role of social media in on-line marketing
Adéla Vlasáková -
Nízkorozpočtová on-line kampaň začínající společnosti Pandemic.cz
Jaromír Štejnar