Nákupní chování domácností v oblasti rychloobrátkového zboží – Bc. David Frýdl
Bc. David Frýdl
Master's thesis
Nákupní chování domácností v oblasti rychloobrátkového zboží
Buying behaviour of households in fast moving consumer goods
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na nákupní chování domácností v oblasti rychloobrátkového zboží v České republice. Hlavním cílem této práce je zjistit, jak se projevují rozdíly v nákupním rozhodování domácností různých velikostí a struktur v oblasti rychloobrátkového zboží, a na základě zjištěných poznatků formulovat doporučení pro subjekty podnikající na tomto trhu. Nejprve byla nasbírána sekundární …moreAbstract:
This diploma thesis is focused on buying behaviour of households in fast moving consumer goods in Czech Republic. The main objective of this thesis is to find out how the differences are manifested in the purchasing decisions of households of different sizes and structures in fast moving consumer goods and to formulate recommendations for entities operating on this market based on the findings. First …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 1. 2019
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
- Reader: Šárka Stojarová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Fast-Moving Consumer Goods Management
Neha Ravindra Bhatt -
A Framework for Strategic Risk Taking and Risk Management in Consumer Product Companies
Annicka Pries -
Výběr maloobchodního formátu u rychloobrátkového zboží
Veronika Brydláková -
Manipulační techniky v marketingové komunikaci tržního segmentu rychloobrátkového zboží (FMCG)
Karolína Koblížková -
Analýza prodejních dat vybrané společnosti se zaměřením na rychloobrátkové zboží
Martina Kořínková -
Analýza vybraných výzev při vývozu rychloobrátkového zboží z Mexika a návrh dílčí optimalizace
Jarmila Kudelová -
Analýza nákupního chování u rychloobrátkového zboží v ČR
Alena Bělíčková -
Business intelligence v oblasti rychloobrátkového zboží
Tereza Fixová