Nákupní chování domácností v oblasti rychloobrátkového zboží – Bc. David Frýdl
Bc. David Frýdl
Diplomová práce
Nákupní chování domácností v oblasti rychloobrátkového zboží
Buying behaviour of households in fast moving consumer goods
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na nákupní chování domácností v oblasti rychloobrátkového zboží v České republice. Hlavním cílem této práce je zjistit, jak se projevují rozdíly v nákupním rozhodování domácností různých velikostí a struktur v oblasti rychloobrátkového zboží, a na základě zjištěných poznatků formulovat doporučení pro subjekty podnikající na tomto trhu. Nejprve byla nasbírána sekundární …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on buying behaviour of households in fast moving consumer goods in Czech Republic. The main objective of this thesis is to find out how the differences are manifested in the purchasing decisions of households of different sizes and structures in fast moving consumer goods and to formulate recommendations for entities operating on this market based on the findings. First …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
- Oponent: Šárka Stojarová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Fast-Moving Consumer Goods Management
Neha Ravindra Bhatt -
A Framework for Strategic Risk Taking and Risk Management in Consumer Product Companies
Annicka Pries -
Výběr maloobchodního formátu u rychloobrátkového zboží
Veronika Brydláková -
Manipulační techniky v marketingové komunikaci tržního segmentu rychloobrátkového zboží (FMCG)
Karolína Koblížková -
Analýza prodejních dat vybrané společnosti se zaměřením na rychloobrátkové zboží
Martina Kořínková -
Analýza vybraných výzev při vývozu rychloobrátkového zboží z Mexika a návrh dílčí optimalizace
Jarmila Kudelová -
Analýza nákupního chování u rychloobrátkového zboží v ČR
Alena Bělíčková -
Business intelligence v oblasti rychloobrátkového zboží
Tereza Fixová