Návrh inovace marketingové strategie KB, cílené na segment studentů. – Adam MACH
Adam MACH
Master's thesis
Návrh inovace marketingové strategie KB, cílené na segment studentů.
The proposal of innovation KB´s marketing strategy targeted at student segment.
Abstract:
Cílem diplomové práce je vytvoření návrhu inovace marketingové strategie Komerční banky, a. s., orientované na zvýšení počtu klientů v segmentu studentů. Pro potřeby výzkumu je využito dvou dotazníkových šetření, pomocí kterých se zjišťují hlavní faktory, ovlivňující studenty při výběru bankovní instituce a jak je mezi mladými lidmi Komerční banka vnímána. Získaná data jsou analyzována pomocí faktorové …moreAbstract:
The aim of the thesis is to create a proposal for innovation of the marketing strategy of Komerční banka, a company focused on increasing the number of clients in the student segment. For the purposes of the research, two questionnaire surveys are used to identify the main factors affecting students when choosing a banking institution and how Komerční banka is perceived among young people. The obtained …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MACH, Adam. \textit{Návrh inovace marketingové strategie KB, cílené na segment studentů.}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2019. Available from: https://theses.cz/id/l7pch8/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MACH, Adam. Návrh inovace marketingové strategie KB, cílené na segment studentů.. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Inovace na finančních trzích
Jakub Rapoš -
Inovace informačních systémů v bankovnictví
Jakub Jašík -
Inovace a koncepce inovačního procesu v bance
Vendula Zejmanová -
Inovace bankovních produktů - předpoklad jejich dalšího vývoje
Ivana Adamová