Adam MACH

Master's thesis

Návrh inovace marketingové strategie KB, cílené na segment studentů.

The proposal of innovation KB´s marketing strategy targeted at student segment.
Abstract:
Cílem diplomové práce je vytvoření návrhu inovace marketingové strategie Komerční banky, a. s., orientované na zvýšení počtu klientů v segmentu studentů. Pro potřeby výzkumu je využito dvou dotazníkových šetření, pomocí kterých se zjišťují hlavní faktory, ovlivňující studenty při výběru bankovní instituce a jak je mezi mladými lidmi Komerční banka vnímána. Získaná data jsou analyzována pomocí faktorové …more
Abstract:
The aim of the thesis is to create a proposal for innovation of the marketing strategy of Komerční banka, a company focused on increasing the number of clients in the student segment. For the purposes of the research, two questionnaire surveys are used to identify the main factors affecting students when choosing a banking institution and how Komerční banka is perceived among young people. The obtained …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MACH, Adam. Návrh inovace marketingové strategie KB, cílené na segment studentů.. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Master programme / field:
Economics and Management / Economics and Management

Theses on a related topic