Analýza prodeje biopotravin v rámci OŘ - regionální aspekty – Bc. Josef MEDEK
Bc. Josef MEDEK
Diplomová práce
Analýza prodeje biopotravin v rámci OŘ - regionální aspekty
The sale´s analysis of organic food within retail chains - regional aspects
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je analýza prodeje biopotravin v rámci vybraných obchodních řetězců v jižních Čechách. A to konkrétně vymezení strategie prodeje, sortimentní skladby, podmínek a kultury prodeje biopotravin s ohledem na vývoj za poslední 2 roky. V rámci obchodních řetězců dále pak vymezení silných a slabých stránek prodeje biopotravin.Abstract:
The principle aim of the diploma thesis is to analyze sale of organic food within selected retail chains. Specifically, it is determination of the sale strategy, assortment structure, conditions and culture of the organic food sale. The thesis comprises a part of the MSM 0652104020 research project of the College of Economic of the South Bohemian University.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2009
Zveřejnit od: 29. 4. 2009
Identifikátor:
11795
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Hana Doležalová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MEDEK, Josef. Analýza prodeje biopotravin v rámci OŘ - regionální aspekty. Č. Bud., 2009. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2009 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Sestavení pocitové mapy v prostředí GIS vybraného města, jako prostředku komunikace veřejné správy s občany s důrazem na bezpečnost ve městě
Gabriela Kaufmannová -
Možnosti krizové intervence ve školství a spolupráce s regionálními institucemi pro podporu rodiny
Jana Vašinová -
Komunikace a spolupráce města Valtice s veřejností
Daniela Zentrichová -
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Klára Manová -
Návrh interní marketingové komunikace pro dodavatele stavebních firem
Michaela Javorková -
Efektivní komunikace – směr firmy k prosperitě a náskok před konkurencí
Lucie Reifová -
Marketingová komunikace The Candy Store
Klára Dohnalová -
Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu
Tomáš Rataj
Název
Vložil
Vloženo
Práva