Bc. Petra Stárková

Master's thesis

Vliv nástrojů komunikačního mixu v personálně poradenské společnosti

Influence of communication tools mix in executive search company
Abstract:
Diplomová práce popisuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu a jiné způsoby komunikace. Věnuje se jejich vlivům na klienta v oblasti služeb, a to v personálním poradenství. Praktická část se zaměřuje na získání informací a zkušeností konzultantů malé executive search společnosti, dále od konzultantů konkurence a následné porovnání procesu akvizice klientů a udržení stálé spolupráce. Pro získání …more
Abstract:
This thesis describes the communication mix tools and other means of communication. Thesis devotes to influences of client services in personal consulting. The practical part is focused on obtaining information and experience of executive search consultants of small company. Also initiates consultants from the competition and then comparing the process of acquisition of clients and maintain constant …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2012
  • Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Reader: doc. Ing. Otakar Němec, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní