Vliv nástrojů komunikačního mixu v personálně poradenské společnosti – Bc. Petra Stárková
Bc. Petra Stárková
Master's thesis
Vliv nástrojů komunikačního mixu v personálně poradenské společnosti
Influence of communication tools mix in executive search company
Abstract:
Diplomová práce popisuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu a jiné způsoby komunikace. Věnuje se jejich vlivům na klienta v oblasti služeb, a to v personálním poradenství. Praktická část se zaměřuje na získání informací a zkušeností konzultantů malé executive search společnosti, dále od konzultantů konkurence a následné porovnání procesu akvizice klientů a udržení stálé spolupráce. Pro získání …moreAbstract:
This thesis describes the communication mix tools and other means of communication. Thesis devotes to influences of client services in personal consulting. The practical part is focused on obtaining information and experience of executive search consultants of small company. Also initiates consultants from the competition and then comparing the process of acquisition of clients and maintain constant …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/w9g85/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2012
- Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
- Reader: doc. Ing. Otakar Němec, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová