Vývoj emočního uvědomění, adaptivní a neadaptivní strategie emoční regulace a emoční prožívání žáků základních a středních škol – Mgr. Bc. Veronika SEDLECKÁ
Mgr. Bc. Veronika SEDLECKÁ
Diplomová práce
Vývoj emočního uvědomění, adaptivní a neadaptivní strategie emoční regulace a emoční prožívání žáků základních a středních škol
Development of emotional awareness, adaptive and non-adaptive strategies of emotional regulation and emotional experience of elementary and secondary school pupils
Anotace:
Práce se zabývá vývojem emočního uvědomění, emoční regulací a emočním prožíváním. Opírá se o poznatky vývojové, kognitivní, sociální a pedagogické psychologie a zaměřuje se na žáky základních a středních škol. Definuje emoční kompetence, popisuje specifika emočního vývoje, cíle, funkce a strategie emoční regulace. Zkoumá míru uvědomění vlastních emocí a emocí druhých a hledá souvislosti mezi emočním …víceAbstract:
The work deals with the development of emotional understanding, emotional regulation and emotional experience. They are based on knowledge of developmental, cognitive, social and pedagogical psychology and focus on primary and secondary school pupils. It defines emotional competencies, describes the specifics of emotional development, goals, functions and strategies of emotional regulation. It examines …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Eleonora Smékalová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SEDLECKÁ, Veronika. \textit{Vývoj emočního uvědomění, adaptivní a neadaptivní strategie emoční regulace a emoční prožívání žáků základních a středních škol}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/l80fmk/.
Jak správně citovat práci
SEDLECKÁ, Veronika. Vývoj emočního uvědomění, adaptivní a neadaptivní strategie emoční regulace a emoční prožívání žáků základních a středních škol. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Vztah emočního uvědomění, emoční regulace a emočního prožívání u adolescentů
Kristýna Marsová -
Vnímání a emoční prožívání houslistů při sight-readingu
Eva Bartáková -
Emoční prožívání žáků na 1.stupni ZŠ
Martina Švédová -
Emoční prožívání školní docházky na 1. stupni ZŠ
Tereza Vodičková -
Emoční prožívání matek v souvislosti s problémy s kojením
Anna MOŽÍŠOVÁ -
Emoční prožívání žen v období klimakteria a strategie k jeho zvládání
Kateřina HOUŠKOVÁ -
Vliv hipoterapie na emoční prožívání a motoriku handicapovaných dětí
Eliška Erhartová -
Vztah emočního uvědomění, emoční regulace a emočního prožívání u adolescentů
Kristýna Marsová
Název
Vložil
Vloženo
Práva