Internetový prodej osobních automobilů – Tobiáš Forejt
Tobiáš Forejt
Bakalářská práce
Internetový prodej osobních automobilů
Anotace:
Cílem mé práce je porovnat tradiční metody prodeje s moderními internetovýmipřístupy a posoudit jejich ekonomické přínosy a potenciální rizika. Ve své práci jsemprovedl průzkum mezi prodejci a potenciálními kupci, aby bylo možné tyto metody lépe pochopit a vyhodnotit.Práce je strukturovaná do tří hlavních částí. V teoretické části popisuji obecnéprincipy distribuce a prodeje automobilů, včetně specifik …víceAbstract:
The aim of my thesis is to compare traditional sales methods with modern internetapproaches and to assess their economic benefits and potential risks. In my work, Iconducted a survey among sellers and potential buyers to better understand andevaluate these methods.The thesis is structured into three main parts. In the theoretical part, I describe thegeneral principles of distribution and sales of cars …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza okolí výhradního dovozce automobilů značky Hyundai
Ondřej Polanský -
Analýza dopadu emisních regulací automobilů se spalovacími motory v EU a USA a jejich vliv na zvýhodňování elektromobilů k roku 2021
Kateřina Malíková -
Marketingová komunikace vybraných obchodů s online prodejem na trhu B2C
Jiří BENEŠ -
Online prodej osobních automobilů v Evropské unii
Jakub Mrzena -
Marketingová komunikace vybraných obchodů s online prodejem na trhu B2C
Edita HIRSCHAUOVÁ -
Analýza spotřebitelského chování na trhu online prodeje potravin
Sebastian Šubert -
Perspektivy mezinárodního online prodeje automobilů v Evropě
Petr Nedvěd -
Inovace na trhu online prodeje potravin
Aneta Granátová