Bc. Jan Žák

Bakalářská práce

Analýza marketingu a propagace vybrané sportovní akce

Analysis of Marketing and Promotion of Selected Sports Event
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je navrhnout marketingové strategie pro zlepšení organizace, marketingu a propagace v dalších ročnících. Navrhované marketingové strategie jsou vytvořeny na základě výsledků provedené SWOT analýzy a vyhodnoceného anketního šetření. V první části práce jsou popisovány základní pojmy a to: marketing, propagace, event marketing a marketing sportovních akcí. Teoretické znalosti …více
Abstract:
The main aim of this thesis is to suggest marketing strategies which will help to improve organization, marketing and promotion of selected event in next years. Marketing strategies are based on evaluation of SWOT analysis and survey. First part of this thesis is devoted to the explanation of basic terms of marketing and promotion. Further in there are defined terms such as event marketing and marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
  • Vedoucí: Mgr. Renáta Vychodilová
  • Oponent: PaedDr. Hana Vrtělová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií