Bc. Dita Němečková

Master's thesis

Gamifikovaná vzdělávací aplikace k hydroponické laboratoři

Gamified educational application for hydroponic laboratory
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá návrhem a implementací gamifikované vzdělávací aplikace. Jejím cílem je vytvořit přístupnou a přívětivou webovou aplikaci pro děti základních škol jako pomůcku k hydroponickým laboratořím. Zvláštní pozornost je v práci věnována gamifikaci, přístupnosti a UX/UI designu. V práci jsou prakti-kovány metody prototypování v nástroji Figma a pro následný vývoj je využit ja-zyk TypeScript …viac
Abstract:
The diploma thesis deals with the design and implementation of a gamified educational application. Its goal is to create an accessible and friendly web appli-cation for elementary school children as an aid to hydroponic laboratories. Spe-cial attention is paid to gamification, accessibility and UX/UI design. In the work, prototyping methods are practiced in the Figma tool, and the TypeScript language …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
  • Vedúci: Ing. Mgr. Jana Dannhoferová, Ph.D.
  • Oponent: David Procházka, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendel University in Brno

Faculty of Business and Economics

Master programme / specializace:
Open Informatics / Scope for Open Informatics