Bc. Zuzana Nyulásziová

Master's thesis

Projekt vytvoření marketingové strategie ve vybraném podniku cestovního ruchu

The project of creating a marketing strategy in a selected tourism business
Abstract:
Táto diplomová práca sa zaoberá vytvorením novej marketingovej stratégie pre podnik cestovného ruchu, ktorý bol stanovený pre podnik Lázně Luhačovice, a.s. v oblasti Luhačovicka. Teoretická časť je zameraná na cestovný ruch, vysvetlenie základných pojmov a významu cestovného ruchu, ako tak aj marketingu, marketingového mixu, stratégie, komunikácie a strategického plánovania a riadenia. Na konci teoretickej …more
Abstract:
This thesis deals with the creation of a new marketing strategy for a tourism company, which was set for the company Lázně Luhačovice, a.s. in the area of Luhačovicko. The theoretical part focuses on tourism, explaining the basic concepts and meaning of tourism, as well as marketing, marketing mix, strategy, communication and strategic planning and management. At the end of the theoretical part the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Zuzana Tučková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Nyulásziová, Zuzana. Projekt vytvoření marketingové strategie ve vybraném podniku cestovního ruchu. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Business Administration and Entrepreneurship / Entrepreneurship in Tourism Services