Ing. Marian Král
Bachelor's thesis
Výhody a nevýhody médií
Advantages and disadvantages of different media types
Anotácia:
Bakalářská práce popisuje a hodnotí výhody a nevýhody jednotlivých médiatypů. Primárním cílem této práce je porovnání silných a slabých stránek médií a potvrzení či vyvrácení hypotézy o zvyšujícím se podílu internetu a nových medií v mediálních mixech z hlediska mediálních výdajů a zájmu zadavatelů reklamy. V první části vysvětluje základní pojmy, popisuje využití médií v komunikačním mixu a v samostatných …viacAbstract:
The bachelor’s thesis describes and evaluates the advantages and the disadvantages of using different media types. The primary objective of this study is to compare the strengths and weaknesses of the media and confirm or refute the hypothesis that there is increasing media spending and advertiser interest in the internet and new media types. In the first part explains key concepts and describes application …viacKľúčové slová
Média informace komunikace masová media masová komunikace tisk rozhlas televize internet venkovní reklama sociální média mediální mix reklamní kampaň.Media information communication mass media mass communication print radio television out of home social media media mix Advertising and Media campaign.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mq4z9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2012
- Vedúci: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
English in Non-English-Medium Job Advertising: A Study on Impact and Implications
Ibrahim Adeniji -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Impact of social media on businesses in Ghana
Seth-Junior Sekyere Baako -
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi -
Privacy and security in social media
Viktoriya Jukova -
Definition of Common Terms Used in Social Media Platforms
Natálie Odleváková -
History of Social Media
Kristina Grebenshchikova