Mgr. Kateřina Zajícová

Diplomová práce

Stilistische Elemente in der Werbung

Style Elements in Advertisement
Abstract:
The thesis analyses the usage of style elements in advertisement. The theoretical part firstly describes the notion of advertisement and the advertisement language, their functions and analysis methods. Moreover, the basic building blocks of a typical advertisement are introduced and the text-to-picture relationship is examined. Secondly, the attention is focused on the basic points of the german stylistics …více
Abstract:
Práce se zabývá analýzou stylistických prostředků v reklamě. Teoretická část je věnována obecným otázkám reklamy a jazyka reklamy, jejich funkcím, metodám analýzy a vztahu mezi textem a obrázkem. Dále jsou vysvětleny základní pojmy německé stylistiky a je předložen návrh klasifikace stylistických elementů. Praktická část nabízí analýzu vybraných reklamních inzerátů, otištěných v německém časopise …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 1. 2007
  • Vedoucí: doc. PhDr. Jiřina Malá, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta