Štěpán Dolejší

Bakalářská práce

Čtenářská gramotnost v podmínkách aprobačních předmětů studenta

Reader's literacy in student approbation subjects
Anotace:
Tato práce se věnuje tématu čtenářské gramotnosti, zaměřuje se na její popis, analýzu a rozvoj v oblasti středoškolského odborného vzdělávání. Součástí analýzy je i vzájemná interakce gramotnosti čtenářské a funkční. Práce poukazuje na nedostatky ve čtenářské gramotnosti v jednotlivých aprobačních předmětech a předkládá metody pro její zlepšení.
Abstract:
This thesis focuses on literacy skills. It concerns with its description, analysis and development of secondary education. Part of the analysis is the interaction of reading and functional literacy. The thesis points out the deficiencies in literacy skills of qualified subjects and presents methods for its improvement.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2010
Identifikátor: http://evskp.uhk.cz/eB1005

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 8. 2010
  • Vedoucí: Jana Doležalová
  • Oponent: Přemysl Štindl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. Archiv