Diskursivní etika v díle Karl-Otto Apela – Radek HENDRYCH
Radek HENDRYCH
Bakalářská práce
Diskursivní etika v díle Karl-Otto Apela
Discourse ethics in the work of Karl-Otto Apel
Anotace:
Prezentovaná práce podává stručný přehled o projektu diskursivní etiky v díle současného německého filosofa Karl-Otto Apela. Jeho etická nauka je představena v návaznosti na filosofii jazyka, sledovány jsou také její historické prefigurace.Abstract:
The presented work provides a brief account on discourse ethics in the work of contemporary German philosopher, Karl-Otto Apel. His ethics teachings are described with regard to their inter-connection to philosophy of language, their historical prefigurations are also followed.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Martin Šimsa, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HENDRYCH, Radek. Diskursivní etika v díle Karl-Otto Apela. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 28. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Základy humanitní vzdělanosti - politologie
Práce na příbuzné téma
-
Apel strachu v reklamě
Aneta Lejčková -
Apel na lítost jako forma manipulace v marketingu
Monika Montag -
Apel strachu v sociálním marketingu
Marie Pásková -
Apel strachu v reklamní kampani
Pavla GARLÍKOVÁ -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě
Leoš Pajer -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Racionální versus emoční apely v reklamě
Gabriela Horáková -
Racionálne versus emocionálne apely v reklame
Denisa Truchlá