Radek HENDRYCH
Bachelor's thesis
Diskursivní etika v díle Karl-Otto Apela
Discourse ethics in the work of Karl-Otto Apel
Abstract:
Prezentovaná práce podává stručný přehled o projektu diskursivní etiky v díle současného německého filosofa Karl-Otto Apela. Jeho etická nauka je představena v návaznosti na filosofii jazyka, sledovány jsou také její historické prefigurace.Abstract:
The presented work provides a brief account on discourse ethics in the work of contemporary German philosopher, Karl-Otto Apel. His ethics teachings are described with regard to their inter-connection to philosophy of language, their historical prefigurations are also followed.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2011
- Supervisor: PhDr. Mgr. Martin Šimsa, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HENDRYCH, Radek. \textit{Diskursivní etika v díle Karl-Otto Apela}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty od Philosophy. 2011. Available from: https://theses.cz/id/l8nb21/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HENDRYCH, Radek. Diskursivní etika v díle Karl-Otto Apela. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 28. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty od PhilosophyBachelor programme / field:
Humane Studies / Human Studies focused on Political Science
Theses on a related topic
-
Apel strachu v reklamě
Aneta Lejčková -
Apel na lítost jako forma manipulace v marketingu
Monika Montag -
Apel strachu v sociálním marketingu
Marie Pásková -
Apel strachu v reklamní kampani
Pavla GARLÍKOVÁ -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě
Leoš Pajer -
Racionální versus emoční apely v reklamě
Gabriela Horáková -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Racionálne versus emocionálne apely v reklame
Denisa Truchlá