Metody a formy hodnocení žáků na 1. stupni ZŠ – Andrea Kalousová
Andrea Kalousová
Master's thesis
Metody a formy hodnocení žáků na 1. stupni ZŠ
Methods and forms of assessment of pupils in the primary school
Abstract:
Diplomová práce s názvem Metody a formy hodnocení žáků na 1. stupni ZŠ popisuje způsoby hodnocení, jež jsou využívány při vyučovacím procesu na základních školách. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou.Teoretická část práce definuje pojem hodnocení. Vychází z hodnocení obecného postupně k hodnocení školnímu a stanovuje jeho cíl v souvislosti se vzdělávacím programem základních škol. Charakterizuje …moreAbstract:
Diploma Dissertation called Methods and forms of assessment of pupils in the primary school describe evaluation which is used for education in the primary school. Thesis is divided in theoretic and practical parts. Definition of term evaluation is in theoretic part. It is based on general rating from which is derives school evaluation. There is also describe the aim of school evaluation linked into …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 3. 2017
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM4831
Thesis defence
- Date of defence: 9. 5. 2017
- Supervisor: doc. PhDr. Marta Faberová, CSc.
- Reader: Mgr. Martin Skutil, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KALOUSOVÁ, Andrea. \textit{Metody a formy hodnocení žáků na 1. stupni ZŠ} Online. Master's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Education. 2017. Available from: https://theses.cz/id/l8t93e/. [cit. 2024-04-20].
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationMaster programme / field:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Theses on a related topic
-
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová -
The Role of English in Parents' Choice of Primary School
Pavlína Zedníková -
Implementing and using i-school in conditions of primary school Mánesova Otrokovice
Martina Rozumková -
Assessing Writing of Dyslexic Learners at Primary School
Josef Dastych -
Teaching English as a foreign language to children with special learning needs at primary school
Kateřina Kašpárková -
Rotational teaching of English language at Primary and Lower Secondary school
Michal Pospíšil -
Using game-like activities as a replacement of textbooks in English language lessons at Primary School
Dominika Slabá -
Program vlastního hodnocení školy/School self-evaluation program
Petr Port
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights