Projekt marketingového plánu fimy Ceram Tec s.r.o. – Bc. Michal MATYS
Bc. Michal MATYS
Diplomová práce
Projekt marketingového plánu fimy Ceram Tec s.r.o.
The project of the marketing plan of the company Ceram Tec s.r.o.
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu projektu marketingového plánu společnosti CeramTec s.r.o. V první části jsou shromážděny a zpracovány teoretické poznatky o marketingu, marketingovém plánování a tvorbě marketingového plánu. Druhá praktická část je rozdělena na situační analýzu a projekt. Situační analýza je zaměřena na zjištění a zhodnocení všech oblastí a skutečností, které mohou ovlivnit sestavení …víceAbstract:
The diploma work is aimed marketing plan project formation of company CeramTec inc. In first section is teoretic knowledge about marketing, marketing planning and marketing plan formation gatheredand. Second, practical section is devided on situation analysis and the project. Situation anylysis is aimed at finding and evaluation of all doman and facts, which could affect composition and succesfulll …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 8. 2008
Identifikátor:
8299
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MATYS, Michal. Projekt marketingového plánu fimy Ceram Tec s.r.o.. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 08. 08. 2038
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové plánování
Eliška Křelinová -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Eva Hlavatá -
Aplikace komplexní situační analýzy v oblasti marketingového plánování (marketingový management)
Michal Pitucha -
Marketingové plánování firmy Svět z dronu a strategie reklamních kampaní pro její digitální marketing
Vladimír Merta -
Strategické a marketingové plánování ve stavebním podniku
Kryštof Mór -
Marketingové plánování ve stavební firmě
Milica Radojković -
Direct Marketing of the Selected Company
Katarína Valentová -
Marketing finančních služeb
Jana Domináková