Daniela PLATZOVÁ
Bakalářská práce
Etika a korektnost v reklamě
Ethics and Correctness in Advertising
Anotace:
Předložená práce pojednává o problematice etiky v reklamě. Nejdříve jsou vymezeny pojmy s ní související, jako marketing, reklama, etika a morálka. Poté je vysvětlena podnikatelská etika, marketingová etika a etika v reklamě. Práce se dále věnuje regulaci reklamy, která zahrnuje právní regulaci a samoregulaci. Je představen samoregulační orgán Rada pro reklamu a Kodex reklamy, který vydává. Tato problematika …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with a topic of advertising ethics. First of all, it defines key terms connected to the topic such as marketing, advertising, ethics and morals. After that, an in-depth understanding of business ethics, marketing ethics and advertising ethics is examined. In the next chapter, the author discusses different forms of advertising regulations and presents self-regulation institution …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tomáš Chlopčík
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PLATZOVÁ, Daniela. Etika a korektnost v reklamě. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Etika a korektnost v reklamě
Kristýna HORNÍKOVÁ -
Etika v práci s umírajícími a jejich blízkými pohledem pomáhajících pracovníků
Barbora Burešová -
Etika a práce s informacemi v personalistice - využívání informací ze sociálních sítí
David Rozsíval -
Etika v reklamě
Natálie Ptáčníková -
Etika a morální postoje kamaramana, obzvláště v dokumentárním filmu
Adam Stretti -
Evoluční etika a problém autonomní morální volby
Adéla Šrůtková -
Euthanazie v Holandsku a Belgii - právo, etika a sociální práce
Markéta KOLÁŘOVÁ -
Etika práce s informacemi na personálním oddělení a využívání sociálních sítí
Zita LUKÁČOVÁ