Daniela PLATZOVÁ
Bachelor's thesis
Etika a korektnost v reklamě
Ethics and Correctness in Advertising
Abstract:
Předložená práce pojednává o problematice etiky v reklamě. Nejdříve jsou vymezeny pojmy s ní související, jako marketing, reklama, etika a morálka. Poté je vysvětlena podnikatelská etika, marketingová etika a etika v reklamě. Práce se dále věnuje regulaci reklamy, která zahrnuje právní regulaci a samoregulaci. Je představen samoregulační orgán Rada pro reklamu a Kodex reklamy, který vydává. Tato problematika …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with a topic of advertising ethics. First of all, it defines key terms connected to the topic such as marketing, advertising, ethics and morals. After that, an in-depth understanding of business ethics, marketing ethics and advertising ethics is examined. In the next chapter, the author discusses different forms of advertising regulations and presents self-regulation institution …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Tomáš Chlopčík
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PLATZOVÁ, Daniela. Etika a korektnost v reklamě. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Etika a korektnost v reklamě
Kristýna HORNÍKOVÁ -
Etika v práci s umírajícími a jejich blízkými pohledem pomáhajících pracovníků
Barbora Burešová -
Etika a práce s informacemi v personalistice - využívání informací ze sociálních sítí
David Rozsíval -
Etika v reklamě
Natálie Ptáčníková -
Etika a morální postoje kamaramana, obzvláště v dokumentárním filmu
Adam Stretti -
Evoluční etika a problém autonomní morální volby
Adéla Šrůtková -
Euthanazie v Holandsku a Belgii - právo, etika a sociální práce
Markéta KOLÁŘOVÁ -
Etika práce s informacemi na personálním oddělení a využívání sociálních sítí
Zita LUKÁČOVÁ