Vývoj multiplatformní hry pro mobilní zařízení v Unity – Daniel PAPIK
Daniel PAPIK
Bakalářská práce
Vývoj multiplatformní hry pro mobilní zařízení v Unity
Development of a multiplatform game for mobile devices using Unity
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem multiplatformní hry pro mobilní zařízení se systémy Android a iOS. Primárně je práce tvořena pro platformu Android s možným exportem Xcode pro iOS. Práce stručně popisuje různé typy her a prezentuje několik vybraných představitelů. V další části je detailněji rozebráno, jak jsou implementovány jednotlivé prvky hry (kolize, fyzika, animace). V závěru práce představíme …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the development of multiplatform games for mobile devices with Android and iOS systems. The work is primarily created on the Android platform with the possible export of Xcode for iOS. The work briefly describes the different types and shows a few selected representatives. The next part describes how the individual elements of the game are implemented (collision, physics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petr Raunigr
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PAPIK, Daniel. Vývoj multiplatformní hry pro mobilní zařízení v Unity. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika a výpočetní technika - aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Multiplatformní vývoj her ve frameworku Flutter
David Domkář -
Vývoj mobilní herní aplikace v prostředí Unity
Petr GRIMM -
Multiplatformní vývoj her pro mobilní zařízení
Jiří ZIKMUND -
Multiplatformní mobilní aplikace pro sledování a sdílení tréninkových plánů s herními prvky
Jan Kudrlička -
Vývoj herních aplikací s využitím OpenGL
Antonín Kühtreiber -
Technologie pro síťové hry v herním engine Unity
Tomáš Pagáč -
Hry v prostředí Unreal Engine
Anna Krajčírová -
Porovnání herních engine pro vývoj počítačových her
Ayman Abdullah Jawhar