Vývoj multiplatformní hry pro mobilní zařízení v Unity – Daniel PAPIK
Daniel PAPIK
Bachelor's thesis
Vývoj multiplatformní hry pro mobilní zařízení v Unity
Development of a multiplatform game for mobile devices using Unity
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem multiplatformní hry pro mobilní zařízení se systémy Android a iOS. Primárně je práce tvořena pro platformu Android s možným exportem Xcode pro iOS. Práce stručně popisuje různé typy her a prezentuje několik vybraných představitelů. V další části je detailněji rozebráno, jak jsou implementovány jednotlivé prvky hry (kolize, fyzika, animace). V závěru práce představíme …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the development of multiplatform games for mobile devices with Android and iOS systems. The work is primarily created on the Android platform with the possible export of Xcode for iOS. The work briefly describes the different types and shows a few selected representatives. The next part describes how the individual elements of the game are implemented (collision, physics …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 6. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Petr Raunigr
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PAPIK, Daniel. Vývoj multiplatformní hry pro mobilní zařízení v Unity. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceBachelor programme / field:
Applied Information Science / Information Science and Computer Technology - Applied Information Science
Theses on a related topic
-
Multiplatformní vývoj her ve frameworku Flutter
David Domkář -
Vývoj mobilní herní aplikace v prostředí Unity
Petr GRIMM -
Multiplatformní vývoj her pro mobilní zařízení
Jiří ZIKMUND -
Multiplatformní mobilní aplikace pro sledování a sdílení tréninkových plánů s herními prvky
Jan Kudrlička -
Vývoj herních aplikací s využitím OpenGL
Antonín Kühtreiber -
Technologie pro síťové hry v herním engine Unity
Tomáš Pagáč -
Hry v prostředí Unreal Engine
Anna Krajčírová -
Porovnání herních engine pro vývoj počítačových her
Ayman Abdullah Jawhar