Využití online reklamy v předvolebních kampaních – Michal Zobač
Michal Zobač
Bachelor's thesis
Využití online reklamy v předvolebních kampaních
Online advertising in election campaigns
Abstract:
Tato bakalářská práce analyzuje online marketingové strategie politických stran ANO a TOP 09. Cílem této práce je zjistit, zda si lidé všímají politických stran na vyhledáva-cích a sociálních sítích a zároveň jsem analyzoval, které kanály tyto strany využívají. Navrhnul jsem doporučení do dalších voleb, které se budou konat v roce 2021.Abstract:
This bachelor thesis analyzes the online marketing strategies of two political parties called ANO and TOP 09. The aim of this work is to determine whether people notice political parties on search and social networks. I also analyzed which channels these parties use. I have proposed recommendations for the next elections which will take place in 2021.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Čestmír Benda
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZOBAČ, Michal. \textit{Využití online reklamy v~předvolebních kampaních}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2020. Available from: https://theses.cz/id/l9kdoj/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative marketing and communication / Online marketing
Theses on a related topic
-
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Communication Strategy as a component of Silvio Berlusconi's political marketing
Nicoll Marucciová -
Marketing Strategies of Political Parties in Ghana: A case study of the three Major Political Parties in Ghana.
Harriet Enyonam Kwawukume -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing včetně projektové studie
Martin Rusilo -
Politický marketing
Lukáš Jíra
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights