Bc. Monika Holíková

Diplomová práce

Marketingová strategie pro inovovaný výrobek

Marketing strategy for innovated product
Anotace:
Tato diplomová práce zpracovává konkrétní případ marketingové strategie pro inovovaný výrobek. Jedná se o papírové sáčky se šestibarevným potiskem, které se chystá vyrábět firma Litobal s.r.o. sídlící v Moravských Budějovicích. Teoretická část práce je zaměřena na pojmy jako marketingový mix, marketingová strategie, inovace a inovovaný výrobek. Praktická část je zaměřena na analýzu problému a současnou …více
Abstract:
This diploma thesis processes a specific example of marketing strategy for an innovated product. The innovated product is a new type of paper bags printed with six different colors, which will be produced by the company Litobal, s.r.o. in Moravské Budějovice. The theoretical part of this thesis deals with descriptions of the marketing mix, marketing strategy, innovation and the innovated product. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2016
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Oponent: Ing. Věra Plhoňová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting