Návrh marketingové strategie firmy Alfa Return Wine s.r.o. – Bc. Miroslava Příložná
Bc. Miroslava Příložná
Master's thesis
Návrh marketingové strategie firmy Alfa Return Wine s.r.o.
Alfa Return Wine Ltd. New Marketing Strategy
Abstract:
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro firmu Alfa Return Wine, s.r.o., jejíž hlavním cílem je navrhnout vhodnou marketingovou strategii, která by rozšířila povědomí o firmě mezi současnými i potenciálními zákazníky a tím zvýšila návštěvnost vinotéky. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část definuje pojmy v oblasti strategického řízení a marketingu na …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the design of a new marketing strategy for Alfa Return Wine Ltd. The main aim of the diploma thesis is to design a suitable and an appropriate new strategy to help spread an awareness of the company among present and future customers, which would lead to increase visitors in the company. The diploma thesis contains two parts, the theoretical and the empirical part. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martina Chalupová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PŘÍLOŽNÁ, Miroslava. \textit{Návrh marketingové strategie firmy Alfa Return Wine s.r.o.}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2022. Available from: https://theses.cz/id/lafz1j/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Opční strategie a možnosti jejich použití
Tomáš Pfeiler -
ANALYSIS OF THE EXTERNAL ENVIRONMENT OF THE SELECTED COMPANY
Maria Gracheva -
Effects of the environmental measures of ZSNP, a.s. on internal and external environment
Lucia Klimková -
Analysis of the internal and external Gazprom's environment
Alfiya Syraeva -
Marketing malých a středních podniků
Matej Čekovský -
Marketing analysis of selected company - Vietnamese dairy company Vinamilk
Huyen Linh Pham -
Marketing analysis of a selected company
Tomáš Růžička -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses lafz1j lafz1j/2
2/4/2022