Využití Artificial Intelligence v online marketingu: Messenger bot ve zdravotnictví – Lucie Pražáková
Lucie Pražáková
Bachelor's thesis
Využití Artificial Intelligence v online marketingu: Messenger bot ve zdravotnictví
Use of Artificial Intelligence in online marketing: Messenger bot in healthcare
Abstract:
Tématem bakalářské práce je využití artificial intelligence v online marketingu se zaměřením na tvorbu facebookového chatbota pro konkrétní potřeby podniku. Hlavním cílem bakalářské práce je stručně navrhnout marketingovou strategii a sestavit facebookového chatbota pro Transfuzní a tkáňové oddělení Fakultní nemocnice Brno. Chatbot bude schopen poskytovat informace ohledně dárcovství krve, zodpovědět …moreAbstract:
The topic of this bachelor thesis is the use of artifical intelligence in online marketing with a focus on creating a Facebook chatbot for specific needs of a company. The main goal of the bachelor thesis is to design a brief marketing strategy and compile a Facebook chatbot for Department of Transfusion & Tissue Medicine of the Brno University Hospital. Chatbot will be able to provide information …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
- Reader: Klára Mouchová, Mgr.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PRAŽÁKOVÁ, Lucie. \textit{Využití Artificial Intelligence v~online marketingu: Messenger bot ve zdravotnictví}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., NEWTON College a.s. 2020. Available from: https://theses.cz/id/lahdds/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Artificial intelligence in Steven Spielberg's Artificial Intelligence: A.I.
Adam Klas -
Copyright protection of artificial intelligence outputs
Benedikt Vala -
Využití umělé inteligence v online marketingu
David Fenynec -
Webová platforma pro online marketing
Tomáš Křivánek -
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Iveta Fotr Hejtyková -
Vyšetření k průkazu známek infekce virem hepatitidy C u dárců krve FN Brno metodou ALINITY i Anti-HCV – ověření srovnatelnosti specificity pro vzorky dárců krve pro původní a modifikovanou metodu deklarovanou výrobcem v podmínkách laboratoře TTO FN Brno
Klára Šimková -
Srovnání informovanosti dárců krve o dárcovství krve
Martina Sadilová -
Dárcovství krve
Zdeňka Janková