Analýza prodeje suvenýrů Sk Sigma Olomouc, a. s. – Ing. Miloslav KRÄTSCHMER
Ing. Miloslav KRÄTSCHMER
Bakalářská práce
Analýza prodeje suvenýrů Sk Sigma Olomouc, a. s.
Analysis of merchandising of SK Sigma Olomouc, a. s.
Anotace:
Tuto bakalářskou práci jsem rozdělil na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsem se snažil vypracovat z literárních pramenů poznatky zaměřené na marketing a prodej. Zdroje, ze kterých jsem čerpal, byly odborné literatury, vysokoškolská skripta renomovaných vysokých škol z České republiky, zabývající se marketingem, psychologií trhu, prodejem, zbožím apod. V praktické části jsem …víceAbstract:
I have divided this thesis into two parts, theoretical and practical. In the theoretical one I have tried to elaborate pieces of knowledge specialized in the subject of marketing and a negotiation. The sources, which I have drawn from, are specialized publications, prestigious university{\crq}s mimeographeds dealing with the subject of marketing, the market psychology, a negotiation, goods etc. In …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2006
Identifikátor:
3831
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRÄTSCHMER, Miloslav. Analýza prodeje suvenýrů Sk Sigma Olomouc, a. s.. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Nekonformita zboží založená na podezření dle Úmluvy OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží (CISG)
Anna Kretková -
Nároky kupujícího z vad zboží dle Úmluvy OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží
Jan Krišica -
Porovnání stávající železniční přepravy zboží ve standardních železničních vozech s přepravou zboží ve vybrané intermodální přepravní jednotce na vybrané trase
David Lauermann